Šianec (z Hlohovca)

Stúpanie Šianec sa nachádza v Hlohovci, vedie po ceste v smere na Bojničky/Sereď.

vzdialenosť (km)prevýšenie (m)priemerné stúpanie (%)prevažujúci sklonvýška (m.n.m.)indexkategória
2,41104,6%4% - 677m27416,614
5% - 631m
6% - 558m
2% - 285m
7% - 136m

Stúpanie sa začína v Hlohovci, hneď za križovatkou ciest vedúcich smerom na Nitru a Sereď. Na križovatke odbočíte doprava a budete pokračovať v smere na Bojničky/Sereď. Ide o pomerne vyrovnaný kopec, až na jeden krátky úsek si udržuje konštantný sklon okolo 5%. Maximum je na 7%.

Cesta je zo začiatku v trochu horšom stave, za Hlohovcom sa povrch zlepšuje. Pokiaľ tu zrovna nepretekáte na populárnom Sereďmaratóne, odporúčam zastaviť sa na vrchole. Je tam vyhliadka, vidno odtiaľ Malé Karpaty, Trnavu, atómovú elektráreň v Jaslovských Bohuniciach, Hlohovec... ten výhľad prekvapil aj mňa ☺ Zvrchu môžete pokračovať zjazdom dole cez Bojničky a Dvorníky až do Serede alebo sa vrátiť tou istou trasou naspäť do Hlohovca.

Autor: Lukáš Harant

Táto prezentácia vyžaduje JavaScript.

Strava segment: https://www.strava.com/segments/15821434

Diskusia:

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.