Brusnicová

Brusnicová ulica sa nachádza v Bratislave.

vzdialenosť (km)prevýšenie (m)priemerné stúpanie (%)prevažujúci sklonvýška (m.n.m.)indexkategória
111711,7%11% - 231m27438,12
9% - 186m
15% - 106m
16% - 105m
10% - 103m
12% - 93m

Ak sa chcete dostať z bratislavských Vinohradov na Kamzík a nechce sa vám ísť po frekventovancýh cestách, môžete zamieriť do tunajších vinohradov a prejsť cez toto stúpanie. Je to zaujímavý cyklokopec, ktorý kombinuje dve časti iných a pravdepodobne aj známejších stúpaní. Začína sa na križovatke ulíc Horská, Lipovinová a Otonelská. Práve po Otonelskej vedie strmo nahor, ako keby ste išli na Ahoj. Po 300 metroch z nej ale neodbočíte na Neronetovu ulicu, pokračujete rovno. Prejdete krížom cez Sliačsku ulicu a pustíte sa do súboja so strmou Krahulčou ulicou. Nasleduje úsek, ktorý pravdepodobne poznáte zo stúpania na Kolibu v smere z Račianskej ulice. Oficiálne sa tento segment končí na Brusnicovej ulici. Ak chcete ísť až na spomínaný Kamzík, odtiaľto pokračujete rovno a o chvíľu sa napojíte na hlavnú cestu vedúcu hore na Kolibu. V tom prípade počítajte s ďalšími dvomi kilometrami stúpania. V porovnaní s touto prvou časťou to ale už bude malina, žiadne extra strmé pasáže. Zato na tomto kilometri z Otonelovej ulice si užijete "zábavy" habadej. Cesta v dvoch tiahlych úsekoch dosiahne sklon okolo 20%.

Autor: Jaroslav Michalco

Strava segment: https://www.strava.com/segments/21383378

Diskusia:

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.